Monica Johansen ny idrettskoordinator i Runar håndball

1 oktober startet Monica hos oss i stillingen som idrettskoordinator i breddehåndballen.

Hun overtar stillingen etter Henriette Christiansen, og vil i en overgangsperiode nå har faste kontordager mandag, onsdag og fredag i Runarhallen.

2016-10-10

IL Runar er veldig glad for å ha fått Monica med på laget i administrasjonen rundt breddehåndballen i Runar.

Vi  er en stor håndballgruppe med høy aktivitet, noe som gjør at det er mange oppgaver og ting som skal serves til lagene, trenere, klubben og ikke minst til eksterne organisasjoner. Stillingen har fungert i noen år nå, først med André Erlandsen (som nå er teknisk leder for Runarhallen), etterfulgt av Henriette Christiansen. Runar Håndball mener dette er en viktig stilling i organisasjonen og vi er glade for å ha funnet en god arvtaker her.

Monica har lang fartstid innen drift av håndballklubber, gjennom at hun bl.a. de siste årene har hatt rollen som sportslig leder i Stokke håndball (fra 2008 til i dag),  i tillegg til å trene egne lag. Monica har trener I, II og III untdanning fra NHF.

Monicas lange og brede erfaring er vi sikre på at IL Runar vil nyte godt av.

Monicas hovedoppgaver vil være knyttet til vår aktivitet rundt breddelagene i først rekke. Det være seg den daglige drift, men også i forhold til arrangementer fremover osv.

Vi er glad for at Monica hadde mulighet til å tre inn i stillingen raskt etter at hun nå ble tilsatt, og som skrevet over vil hun ha faste kontordager mandag, onsdag og fredag. i tillegg vil hun være til stede på ulike møter og arrangementer på kvelder og helger.

Det er allerede mange som kjenner Monica fra før av i vårt system, gjennom bl.a. samarbeide med Stokke IL, men for de av dere som ikke kjenner Monica fra før av, så vil hun den nærmeste tiden komme å hilse på de ulike lagledere/trenere og helt sikkert sette seg i kontakt med de sentrale personer rundt på lagene.

Dersom dere har noen spørsmål eller ønsker å ta kontakt med Monica, så kan man bare ta kontakt med henne her i Runarhallen på dagtid eller direkte på mail: monica@ilrunar.no

Vi gleder oss til å samarbeide med Monica og ønsker henne velkommen til IL Runar som vår nye medarbeider!

20212223242526