Selvfølgelig stiller vi på dugnad for IL Runar

Vi sendte ut en forespørsel til våre "seniorer", om de kunne tenke seg å hjelpe administrasjonen for å klargjøre området rundt skolen til skolestart.

En stor gjeng dukket opp tidlig i dag og bidro nok en gang til klubben

2019-08-14

Haukerød Idrettspark er stor og IL Runar må sammen med Sandefjord Kommune sørge for å holde parken i orden.

Nå er det skolestart, og i den anledning hadde vi lyst til å ta et ekstra tak i området rundt skolebygget. Det var gress som skulle klippes, kutting av trær og busker, samt generell opprydding.

Vi er veldig heldige i IL Runar som har en stor seniorgjeng, og det er aldri nei hos dem når vi spør om hjelp til ulike oppdrag.  Vi sendte ut en forespørsel i helgen og i dag morges så dukket en god gjeng opp med godt humør og klare for innsats. Resultatet ble meget bra, nå er det ryddet og vi er klare til skolestart.

Det å møte opp på dugnad slik er også en god sosial arena. Her kommer vi sammen og knytter enda sterkere bånd på tvers av generasjoner i klubben.

IL Runar er veldig takknemmelige for at dere alltid stiller opp, dere er et sterkt bidrag i vår humankapital.