Årsmøter 2020

Her finner du info og påmeldingslink for utsatte årsmøter for Fotball, Håndball Bredde, Håndball Elite og Hovedlag. Årsmøter avholdes i uke 24. Klikk på Les mer!

Her har du link til påmelding:

Påmelding årsmøter 2020

Eller send påmelding til: post@ilrunar.no  - Merk hvilket årsmøte du ønsker å delta på

2020-05-19
ILRunar

Kjære Runarmedlemmer

På grunn av koronapandemien, ble noen av våre årsmøter i år utsatt.

Frist fra Norges Idrettsforbund er satt til 31.12.2020, men vi ønsker å gjennomføre årsmøtene nå i Juni.

For å ha kontroll på antall, og hvem som er tilstede i år,

Dersom det lar seg gjennomføre, ønsker vi å gjennomføre møtene fysisk.

Årsmøtene gjennomføres som følger:

Mandag 8 Juni                                 Runar Fotball

Tirdag 9 Juni                                      Runar Håndball – Bredde

Onsdag 10 Juni                                 Runar Håndball – Elite

Torsdag 11 Juni                                Hovedlaget

Alle møtene arrangeres i Runarhallen og starter kl. 19.00  *)

Vi er pålagt å følge regler vedr arrangementer nå, noe som betyr:

Maks antall personer 50 – 1 meters avstand.

*) Dersom antallet som melder seg til årsmøtet blir over 50, vil det komme et forslag om å arrangere møtet på alternativ måte. Her har NIF alternativer.

Får å sikre oss at vi følger de gjeldene regler, også hva gjelder å kunne foreta smittesporing, så er vi i år nødt for å be om påmelding til årsmøtene.

Dette kan du gjøre på følgende måter:                                 E-post  til   post@ilrunar.no   - her skriver du hvilket årsmøte du ønsker å melde på til

Link:  trykk på følgende link for påmelding (brukernavn/passord) her velger hvilket/evt flere møter du ønsker å delta på.

Huk av for det/de møtene du ønsker å delta på.

NB!  Det er viktig at alle som ønsker å delta på årsmøte i år – må melde seg på!

Vi gjør oppmerksom på at for å ha stemmerett og være valgbar, så du ha fylt 15 år – vært medlem av IL Runar i minst 1 mnd og ha betalt kontingent  (unntak fra å betale: Gullmerkemedlemmer)

Har dere spørsmål rundt årsmøtet/møtene vennligst ta kontakt med administrasjonen på post@ilrunar.no – telefon 33 48 79 99 evt undertegnede.

IL Runar

Jan Roger Thorsen